Jump to content

AXLAMOH

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

AXLAMOH's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Sznaps, The problem of hot air will solve the installation of an additional intercooler, intercooler and then the turbine will then chardzher then later the engine intercooler. Please tell me what kind of computer you use, and how to implement the installation of separate ignition coils. Проблему горячего воздуха будем решать установкой дополнительного интеркулера, будет турбина потом интеркулер потом чарджер потом интеркулер потом двигатель. Скажи пожалуйста какой компьютер ты использовал и как реализовал установку раздельных катушек зажигания.
  2. :)) There is a problem with the translation. I would like to hear your opinion about the scheme in the blowing turbine supercharger, without overflow klaponom etc. :)) Nie ma problemu z tłumaczeniem. Chciałbym poznać Państwa opinię na temat programu w rozdmuchiwania doładowania turbiny, bez przelewu klaponom etc. :)) есть такая проблема с переводом. Хочу услышать твое мнение по поводу схему турбина дует в суперчарджер, без перепускных клапонов и т.д.
  3. your opinion heard, thank you. The problem of depletion due to overheating of the mixture, and the pistons (if it is) will solve the water methanol injection. But in the end (just your opinion, are not talking about a mixture machine, or even than that), the circuit when the turbine blows in chardzher has the right to life. At the moment, I do not want to break the home scheme Toyota and build off chardzhera and valves for the turbines. ваше мнение услышал, спасибо. Проблему обеднения смеси и вследствие перегрев поршней ( если это будет) буду решать впрыском водо метанола. Но и в конце ( просто ваше мнение, не говорим о смеси, компьютере или еще чем то), схема когда турбинна дует в чарджер имеет право на жизнь. В данный момент не хочется ломать родную схему Тойоты и строить отключение чарджера и заслонку для турбины.
  4. Not exactly, it is now a standard pulley small change to do not want to (expensive). I want to get pressure turbine of supercharging 1b. As for the computer, there were 3 different on MP2, 101 and 111 of the body, I have just 101, the computer understands boost 1b. In theory planirouyu to 0.5 chardzher blew up to 4000 RPM, then the turbine starts to spin and will press 1B further when chardzher longer gives gain power (4500 RPM) will operate the turbine. Another question you pistons, camshafts left or native was the replacement? That in addition to the computer and the ignition system was commuted? Не совсем так, сейчас шкив стандартный маленький, менять на большой не хочу (дорого). Турбиной хочу получить давление по наддуву 1б. По поводу компьютера, было 3 разных, на МР2, 101 и 111 кузов, у меня как раз 101, этот компьютер понимает наддув 1б. В теории планироую чтобы чарджер дул 0.5 до 4000 рпм, затем турбина начнет раскручиваться и будет давить 1б, далее когда чарджер уже не дает прироста мощности (4500 рпм) будет работать турбина. Еще вопрос, вы поршни, распредвалы оставили родное или была замена? Что кроме компьютера и системы зажигания было замененно?
  5. Hello, there is a question as did not find the answers to some questions. Iznochalno describe what I want to do and why: I plan on the basis of a scheme to collect GZE turbo - chardzher, I want to leave their home circuit with disconnecting chardzhera. Plan thereby solve the problem with the "souring" chardzhera after the 4500 revolutions. Turn the engine over 6,500 rpm do not plan to. Change the pulley on chardzhere, buy other camshafts no money. By supercharging planned to get killogram. I want to blow from the turbine in chardzher. I would like to hear your opinion on account of such plans, the challenges can be faced and if something in this scheme is not properly hear the reason why. ps Sorry for any mistakes, English is not itself speak, enjoyed a translator, so here is the original text. Добрый день, есть вопрос т.к. не нашел ответы на некоторые вопросы. Изночально опишу что хочу сделать и для чего: планирую на базе GZE собрать схему турбо - чарджер, хочу оставить родную схему с отключением чарджера. Планирую тем самым решить проблему со "скисанием" чарджера после 4500 оборотов. Круть мотор больше 6500 оборотов не планирую. Менять шкив на чарджере, покупать другие распредвалы нет денег. По наддуву планируется получить киллограм. Дуть хочу из турбинны в чарджер. Хочется услышать ваше мнение на счет таких планов, с какими проблемами могу столкнуться и если что то в этой схеме не правильно то услышать причину почему. п.с. извените за какие то ошибки, сам по Английски не говорю, пользовался переводчиком.
×
×
  • Create New...