Jump to content
Sign in to follow this  
Josho

The Msct Motorkhana Thread

Recommended Posts

Round 2 MSCT Motorkhana at Symmons Plains this Saturday 6th December.

 

Would love to see as many of you as possible there. :yes:

 

The 6th.........

 

Why the 6th? Any other weekend and I'd be able to make it...... I swear they're just lining them up with the LAN's to piss me off.........

 

Right, for next year, I'm going to change the length of time between LAN's to make sure I can come to these........

 

DAMMIT :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Members dont see this ad

damn it why is everything always on the same day!

 

i wont be able to go because of the toy run

 

Everybody watch out for bikes this weekend so we can keep the death toll to a minimum

 

cheers

Edited by Damon550

Share this post


Link to post
Share on other sites
isnt there a drift day on the 6th???

 

Round 2 MSCT Motorkhana at Symmons Plains this Saturday 6th December.

 

TARMAC event, in the pits.

 

Also on the track MSCT Drift Practice Day.

Share this post


Link to post
Share on other sites

my bad :yes:

 

ill prob head to the skids day

 

a tarmac one wouldnt be too bad though, maybe with an lsd, still my car sucks at low revs lol

 

 

EDIT: i make no sense

Edited by tas_ae71

Share this post


Link to post
Share on other sites
a tarmac one wouldnt be too bad though, maybe with an lsd, still my car sucks at low revs lol

 

Thats why you have an "increase RPM" pedal on the far left. :hmm: The one on the right just holds the RPM when you're there!! :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah i figured the right one makes more noise... but have to keep it between 4-7000... which 2nd gear prob a bit high and 1st obviously a little low.

 

loves the clutchuuuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good day yesterday, only 14 cars in the motorkhana (well sorry 14 drivers) but that meant we got through it pretty quick - Got 3 patterns all done befor lunch!! :D

 

Was also quite good to be out there with the drift guys aswell. We shared lunch (BBQ), but we started a bit befor them, and they started up again later than us. So we got to watch a bit of drift, and they got to watch a bit of Motorkhana.

 

Anyway here some vids for the day. I got the guy in the CRX to video my runs, so I took a few of his for hime to. There's also a couple of vids of the purple GTR and a Datto as they were entertainment. Wish I had of got a vid of the GTR for his second pass through 4th pattern (square slalom), he was still trying to wear flat spots out of his tyres so did a donut around each hat!!! :'(

 

I'll put the comments for my driving/car in my Tar thread - I discovered I have a small fuel surging issue. :P

 

http://s23.photobucket.com/albums/b396/taz...rkhana/6-12-08/

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice as, guy in the gtr looked fairly quick (or maybe simons runs make him look quick jokes :P )

Edited by tas_ae71

Share this post


Link to post
Share on other sites
nice as, guy in the gtr looked fairly quick (or maybe simons runs make him look quick jokes :y: )

 

Nah you're right....I make him look faster!! :)

 

I love the sound of GTR limiters too. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...